top of page

זו הייתה השנה שהייתה


כמו בכל שנה, אי אפשר לברוח מסיכום. למה? כי אי אפשר באמת בלי זה כדי להתקדם לשלב הבא.

סיום שנה, ריח הסתיו באוויר, שנת הלימודים כבר החלה ואנחנו בהכנות האחרונות לקראת חגי תשרי שיכניסו אותנו בנחת לשנת תש"פ. אפשר לומר עליה 'אוקיי, עוד שנה' ואפשר לראות בה הזדמנות לדברים חדשים, לעשייה אחרת ובכלל להתייחס לאווירה שלה ברצינות ולהחליט לעשות משהו אחר שעדיין לא נעשה.

החלומות שהגשמתי עבורי זו הייתה שנה של אתגרים, מצד אחד והגשמה מן הצד השני. זכיתי, גם השנה לעסוק במה שאני אוהבת, להתקרב עוד קצת לאימהות שאני רוצה, לטפח את הקשר הזוגי שלי ולהשתפר כאדם. כל תחום הביא איתו את מגוון ההתעסקויות שלו. עצרתי, התבוננתי ובעיקר הקשבתי ואז היה לי קל יותר להתקדם.

אלבום לכל אדם

זה החלום האמיתי שלי. אני מאמינה ויודעת שכל אדם חייב שיהיו לו שלושה דברים בחייו: הווה בטוח, תוכניות וחלומות לעתיד ואוסף זיכרונות מן העבר שילוו אותו בדרך.

זיכרונותיו של אדם נמצאים בליבו, הוא זוכר אותם גם בראשו. אולם, רק דפדוף באלבומים מחזיר אותם לשם ומספק תחושה טובה, מעלה חיוך ונוסך ביטחון רב להמשיך בדרך.

מפגש איתכם - ההנאה שלי

כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו. ואתם, כל אחד מכם שעד שיחת הטלפון הראשונה היה זר גמור - לכל אחד ואחד מכם יש חדר בחדרי הלב שלי.

בשיחות לנו ובפגישות שלנו גיליתי כי תהליך עריכת האלבומים אינו מסתכם בפעולות טכניות של איסוף חומרים ועריכה בלבד. מתלווה אליו תהליך רגשי שבו יותר משאני לומדת להכיר אתכם, אתם לומדים להכיר עוד קצת את עצמכם ואני שותפה לכך.

בפגישה האישית שלנו ולאחריהן בשיחות הרבות שאנחנו מנהלים אתם חוזרים לרגעים וחוויות שעיצבו אתכם, למה שמרגש אתכם. נבנית אצלכם התרגשות שמגיעה לשיא כשאתם רואים את האלבומים במייל וכאשר אתם מקבלים אותם הביתה.

גם צעד קטן הוא התחלה

את החשש אני מכירה, אני מזהה אותו בקול שלכם כבר בשיחת הטלפון הראשונה שחנו, ובכל זאת אני אומרת, אל תפחדו להתחיל. אם קשה לכם לאסוף את הכל, התחילו בקטן: הטיול של הקיץ האחרון, יום ההולדת של הבת הצעירה. אני מבטיחה לכם שזה יניע את הגלגלים וייתן דחיפה גדולה להמשיך ולתת מקום של כבוד לזיכרונות שלכם ולרגעי האושר והשמחה שצברתם.

תודה

כאן המקום להודות לכל אחד ואחד מכם אשר נתן לי השנה את הזכות הגדולה להיות נקודה על ציר הזמן שלו. נקודה שאני מקווה שתהיה חשובה לכם במהלך הדרך, כפי שאני רואה זאת. תודה על האמון שנתתם בי ושיתפתם אותי בסיפור חייכם ובצבעים שלו, אשר לא פעם היו קודרים ובזכותכם ראיתי איך אפשר להתגבר על אתגרים מטורפים שהחיים מציבים לנו.

תודה על תשומת הלב שהקדשתם כשהיינו יחד בתהליך עיבוד האלבומים והתייחסתם לכך ברצינות הגדולה שפרויקט כזה זקוק לו.

תודו גם לעצמכם על שהשכלתם לעצור לרגע והוקרתם את מה שעשיתם עד כה בחייכם. הרשיתם לעצמם לנוח על זרי הדפנה גם אם זה היה רק במרחק של נשימה עמוקה אחת.

מאחלת לכם שנה נפלאה ומלאה בזיכרונות טובים ומרגשים שיציפו לכם את הלב.

באהבה, אפרת.


כתבות אחרונות

אפרת גילאון, הבעלים והמייסדת של  סטודיו האוצרת,
אוספת זיכרונות ומטפלת בהיסטוריות מצולמות של משפחות.

הסטודיו עוסק באיסוף ההסטוריה הבלתי כתובה שלכם – התמונות שלכם,
בארגונם ואריזתם באלבומים ייחודיים בהתאמה אישית.

 

שיטת העבודה בסטודיו מעניקה ללקוחותיו מן הרגע הראשון את התחושה שהם באו להנות ולהתרגש מהתהליך כולו. הלקוחות הם שותפים מלאים לדרך וכבר במהלכה שבים ומתרגשים מחוויות, זכרונות ורגעים מרגשים שהולכים, נאספים ונארזים לאלבום ייחודי ומרגש במיוחד עבורם, ועבור הדורות הבאים.

רוצה לאסוף את הרגעים המגשים במסע חייך כך שתוכלי לחזור אליהם ולהתרגש, בכל פעם מחדש?
מלאי את הפרטים הבאים:

bottom of page