top of page

חוויות מהחופש שלעולם לא תזכרו


עונת הטיולים כבר כאן. קיץ, חופש וילדים משועממים. אז מה רובינו עושים? מטיילים! ובעיקר אוספים זיכרונות, אבל זיכרונות שיישארו איתנו לטווח הקצר.

אז מה אם אנחנו רק בחודש יוני, החום של יולי – אוגוסט כבר כאן, החופש הגדול מדגדג לנו בקצות האצבעות ולחלקנו יש תוכניות מגובשות עם כרטיסי טיסה מוכנים ותוכנית בילויים לחופשה הקרובה.

אנחנו עושים הרבה בשביל החופשה המשפחתית הזו: חוסכים כסף (במקרה הטוב), מתכננים היטב את הלוקיישנים, אורזים את כל מה שצריך, פלוס פלוס ובעיקר סופרים את הזמן שמועד הטיסה יגיע.

בלי להיכנס לטרפת שסביב חופשה משפחתית, במיוחד עם ילדים קטנים – רובינו מוכנים עם הנייד ביד (בדרך כלל) ולא מפסיקים לצלם: סלפי, ביחד, את הילדים, נופים משגעים, אפיזודות משעשעות, פעילויות מיוחדות והרשימה עוד ארוכה.

מי שמחובר לרשתות החברתיות מעלה תמונות תוך כדי תנועה, נהנה מהלייקים ומתגובות שנונות ופה בעצם, די מסתיים העניין.

חוזרים הביתה, מחפשים את הדעת שאיבדה את עצמה, מתאפסים וחושבים איך להעביר את שאר ימי החופש עד ספטמבר.

ככה נראים החיים של רוב בעלי המשפחות לילדים צעירים. יום רודף יום, חוויה רודפת חוויה – אנחנו מתעדים וזהו. נקודה.

העניין הוא שעשינו בדיוק חצי מהעבודה. כשאנחנו בתוך החוויה וכיף לנו – נהדר. זה החלק הראשון. חשוב לא פחות הוא להשאיר את הזיכרונות הללו חיים ונגישים עבורנו, עבור הילדים שלנו.

את החלק השני והחשוב באמת אנחנו מפספסים. מה שעולה לרשתות החברתיות יצוץ שוב אולי בעוד שלוש שנים ורק לרגע. רק אנחנו נראה את זה – אלא אם נסחף ונשתף שוב. אבל, מה עם הילדים? איך הם יזכרו את החוויה?

ומה עם אלבום תמונות?

הכנת אלבום תמונות לחופשה אמורה להיות חלק מרשימת המשימות שנכון לעשות – לאחר החזרה מהחופשה. בדרך הזו לא טובעים במאות ובאלפי תמונות שהצטברו במשך שנים והן נשארו בארגז החול של ההארד דיסק של המחשב. למה, בעצם?

נכון להכין אלבום תמונות לכל חופשה בנפרד. למיין לפני כן את התמונות הכי שוות, לכתוב את הכיתובים הכי מוצלחים ולציין גם משפטים משעשעים שנאמרו. האלבום עצמו הוא חוויה, אבל כזו שלא צריך לשלם עבורה כרטיס טיסה נוסף.

האלבום כאן, נוכח ונותן לא מעט רגעים של חיוך ואושר מזוקק גם בימים מאתגרים בהם אנחנו לא מצליחים למצוא אפילו דבר אחד טוב שקרה לנו.

יש לי זוג חברים שבחרו במשך שנים לנסוע למקומות מוטרפים בעולם כזוג (מבוגר, יחסית) ולא צילמו אפילו תמונה אחת. האג'נדה שלהם הייתה כי הם מעדיפים לשמור את הזיכרונות שלהם בראש ולא תיעדו דבר. כשהנכדה הראשונה בגרה מספיק ושאלה למה יש רק סיפורים ואין תמונות – הם הבינו את הטעות. לא היו להם מספיק מילים לתאר נופים או מקומות קסומים במיוחד והם התאמצו להכין דרך גוגל אלבום תמונות כדי לספר לה את הסיפור.

מאחר וגוגל עדיין לא יכול למצוא תמונות מתועדות שלהם שמעולם לא צולמו, את הטיול הבא שהם עשו – הם כבר תיעדו ויצרו ממנו אלבום תמונות מדהים, שגרם לזוג חברים אחר לבקש את לוח הזמנים שלהם כדי ליצור לעצמם חוויה דומה.

מה צריך יותר מזה?

עם אלבומי תמונות לא מחכים. ספריית החיים של כולנו מתמלאת בהמון דברים טובים, אין סיבה לא להנות מהם מתי שאנחנו רק רוצים.

התמונות שלכם הן החוויה שלי ליצור מהם את הסיפור האישי שלכם מכל טיול.

מוזמנים לנסות לפחות עם אלבום אחד. מבטיחה לכם שתתמכרו להנאה.

אפרת.


כתבות אחרונות

אפרת גילאון, הבעלים והמייסדת של  סטודיו האוצרת,
אוספת זיכרונות ומטפלת בהיסטוריות מצולמות של משפחות.

הסטודיו עוסק באיסוף ההסטוריה הבלתי כתובה שלכם – התמונות שלכם,
בארגונם ואריזתם באלבומים ייחודיים בהתאמה אישית.

 

שיטת העבודה בסטודיו מעניקה ללקוחותיו מן הרגע הראשון את התחושה שהם באו להנות ולהתרגש מהתהליך כולו. הלקוחות הם שותפים מלאים לדרך וכבר במהלכה שבים ומתרגשים מחוויות, זכרונות ורגעים מרגשים שהולכים, נאספים ונארזים לאלבום ייחודי ומרגש במיוחד עבורם, ועבור הדורות הבאים.

רוצה לאסוף את הרגעים המגשים במסע חייך כך שתוכלי לחזור אליהם ולהתרגש, בכל פעם מחדש?
מלאי את הפרטים הבאים:

bottom of page